Monday, October 10, 2011

[Admin] Testimoni - Turun berat badan 6 kg.

TURUN BERAT BADAN 6KG DALAM MASA 3 MINGGU

Nama : Bunga binti Kasa
Umur : 45 tahun
Alamat : ST 114, Jalan 11, Selayang Pandang, Selayang.
Badan sebelum : 65 Kg
Berat badan selepas 3 minggu : 59 Kg (turun 6 Kg)

Saya seorang ibu yang takut masalah diabetes yang cukup popular di kalangan rakyat Malaysia. Dengan kenyataan akhbar yang menyatakan diabetes antara juga penyebab kematian yang tinggi statistiknya di negara kita. Saya telah mencuba pelbagai jenis produk dan pelbagai cara untuk menurunkan berat badan tetapi kerana kos yang terlalu tinggi dan memerlukan masa untuk ke gym, saya tidak mampu. kadang-kadang ada sesetengah produk yang tidak selamat dan tidak pasti asal usulnya. Saya mengambil keputusan untuk mengamalkan EVPi Bio Wave e-Water selama 3 minggu, hebat dan tidak pecaya berat badan saya turun 6 Kg. Alhamdulillah dan terima kasih EVPi-Water



No comments:

Post a Comment

Anda juga mungkin meminati.....

created by sox_vocter